Eindelijk wat foto's van de eerste tijd - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Mark Vos - WaarBenJij.nu Eindelijk wat foto's van de eerste tijd - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Mark Vos - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat foto's van de eerste tijd

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Sorry mensen, het duurde lang, maar dan heb je ook wat. Wij zijn nu net na een lang weekend weer terug in Port Alfred, waar ik nu heel even op internet zit. Hier zijn dus ook echt maar enkele foto's upgeload van eerdere weken en weekenden (ze staan ook niet geordend oid)

Maar voor degene die toch een heeeeeel klein kijkje in mijn huidige leven wil nemen:

Ciao!

• 22 Maart 2010 - 16:25

Lisanne:

Leuk Mark .. maak ons maar weer jaloers met je mooie/prachtige foto´s! Wat die 1-na-laatste betekend ben je me nog schuldig om even uit te leggen! :p

Spreek je snel weer!

X

• 22 Maart 2010 - 21:04

Roel En Anneke:

hey die mark ,hoest nu met je?

vermaak je je een beetje in het verre afrika?
    hebben ze daar wel stokbrood?haha
    groetn uit brucht!!!

• 23 Maart 2010 - 09:12

Daan:

Hey mark,

Alles goed daar? hier in lwd gaat alles goed! Het is wel stil hier zonder jullie! Maak er wat moois van @!!

Groeten Daan

• 23 Maart 2010 - 15:52

Judith:

heey
    toffe foto's hor!
    Volgens mij vermaak je je daar prima..!hahaha
    Heel veel plezier nog daaro!
    Geniet ervan:D
    Kus

• 23 Maart 2010 - 17:26

Pa En Ma En Ronnie:

Hoi Mark

De foto's zijn prachtig, maar wij hebben vandaag ook weer buiten gezeten.Het komt wel goed hier.
    Sommige foto's lijken wel erg veel op Station Gramsbergen oid. We zijn benieuwd naar je volgende verhaal.
    Bedankt voor de mooie kaart

Groeten en een dikke knuffel

• 24 Maart 2010 - 09:22

Anne:

Wauw, toffe foto's!!

Lekker bruin ook!
    Hier is het vandaag ook bijna 20 graden, hoera!

xxx uit Grun!