Back Home =D - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Mark Vos - WaarBenJij.nu Back Home =D - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Mark Vos - WaarBenJij.nu

Back Home =D

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Januari 2011 | Nederland, Hardenberg

Even een gauw berichtje! Ik ben inmiddels weer in NL (sinds donderdag 11u). Ik heb er een zeer lekker relaxed weekend opzitten, met lekkere filmpjes / jacuzzi momenten en drankjes met arwen en m'n moaaties :)

Ik ben nu tot 17 feb thuis. Ik moet 18 februari weer beginnen in Fort Lauderdale (Florida), dus ik neem aan dat ik de 17e weer vertrek richting de V.S.

Nu eerst even lekker lang op wintersport naar Westendorf (al moet er wel wat sneeuw vallen, want nu is het nog helemaal niks :S)

Voor mensen die foto's willen zien kunnen naar mijn facebook gaan!

(facebook name: markvos25@hotmail.com)

Mensen tot gauw tijdens een drankje in de stad, of weet ik veel wat!!

Ciaaoo! xx

• 12 Januari 2011 - 12:44

Lotte:

Lekker genieten van een tijdje thuis!