Zon, zee, strand, vliegtuigen...en werk... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Mark Vos - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand, vliegtuigen...en werk... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Mark Vos - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand, vliegtuigen...en werk...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 Maart 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Ola people!!

Hoe gaat ‘t daar in Nederland? Hier aan boord van de MS Westerdam gaat het allemaal wel zo z’n gangetje...al is dat gangetje niet heel erg bijzonder...Ik ben nu meer dan een maand aan boord, en ik heb voor meer dan een jaar gewerkt. Elke dag rond de 16u...en gwoon 7 dagen per week. Het is dus niet veel van de omgeving genieten, maar gewoon dom doorbikkelen in de room service. Het is nog maar de vraag of ik nog een andere afdeling op het schip ga zien...dat is ook nog niet helemaal duidelijk. Daar zal ik de komende week eens meer info over inwinnen.

Maar naast het werk heb ik natuurlijk wel een kleeein beetje vrije tijd...dus ik doe zo ook m’n dingetjes nog wel. Zo ben ik lkkr naar het strand geweest in Half Moon Cay (het eiland van Holland America Line in de Bahamas). Ook ben ik samen met Roy, een oud-student uit Leeuwarden naar het vliegveld van St. Maarten geweest. Daar hebben wij dikke boeings en weet ik veel wat voor een vliegtuigen over ons heen gehad, op ongeveer 50 meter!! Echt super om dat te zien. (Zoek maar op youtube: airport st maarten). Ook heb ik bij Tineke Lenters coffee gedronken in de Starbucks in Oranjestad (Aruba), en een x aantal biertjes gedronken in een leuk caféetje daar. Twee weken later is Tineke aan boord gweest, en heb ik haar dit schip laten zien. Het is echt super gezellig om elkaar elke twee weken eventjes te zien...we hebben nog 2 x te gaan.

Wat nu in de planning voor mij staat is: nog 4 weken in de carribbean, dan de oversteek via het panama kanaal richting U.S.A. / Alaska. Tijdens deze trip wil ik nog zeker één ding ondernemen, en dat is zwemmen met dolfijnen in curacao. Hopelijk kan ik dit over twee weken doen =D, zou wel heel erg vet zijn!...maar de tijd moet er natuurlijk wel zijn ;)

Maar voordat het zover is bikkel ik nog maar ffkes door hier ;)...
Ciao ciao!

- Wim, groeten aan de buren! -

  • 23 Maart 2011 - 09:02

    Marieke:

    Hee vossie!

    Goed om weer van je te horen!
    Wij zijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest, was heel gezellig (we hebben je gemist uiteraard!) Maar het strand van Egmond aan zee kan natuurlijk niet tippen aan dat van Half Moon Cay. You lucky bastard! ;)
    En dan dat zwemmen met dolfijnen...waah jaloers!

    tot over 73 dagen!
    liefs xxx

  • 23 Maart 2011 - 10:15

    Ruurdtje:

    He Mark het gaat hier in nederland goed
    Het voorjaar heeft zijn entree gedaan
    daar genieten we van lekker de zon zien en voelen
    Jij bent wel heel erg druk zoveel uur in de weer maar fijn dat je af en toe nog even iets leuks doet
    Mark het gaat je goed
    Lieve groeten van je tante Ruurdtje

  • 23 Maart 2011 - 19:48

    Vincent:

    Joo Vos,

    Drukdruk dus met het werken, maar wel nice dat je ook nog zo nu en dan wat vh land kunt zien, en zou zeker tof zijn als je nog kunt zwemmen met dolfijnen!!

    Succes en veel plezier daar weer en laat nog eens weer wat van je horen!
    Gr uit Groningen

  • 25 Maart 2011 - 20:00

    Gea:

    Hallo Mark
    Fijn zo af en toe weer wat van jou te horen. Ik hoop dat het je lukt om nog even met de dolfijnen te zwemmen dat zou helemaal te gek zijn vooral omdat je dat ook zo graag wil.
    Verder alles goed hier in hardenberg
    het mooie weer zit er aan te komen dus wat wil een mens nog meer.
    Nou tot horens maar weer.

    Groetjes en veel liefs
    De Buurtjes

  • 30 Maart 2011 - 19:11

    Tessa:

    Hoi Mark,

    Goed om te lezen dat je het ondanks alle drukte wel naar je zin hebt. Wij gaan je wel ontzettend missen eind mei, tijdens het weekendje weg! Weet je al precies wanneer je weer terug bent? Gaan we er een groot feest van maken. Op dat je dan maar een hele tijd gewoon in Nederland blijft :)

    Dikke kus Tessa

  • 05 April 2011 - 19:50

    Ilse:

    Mark, ook al beleef je in jou ogen niet veel.. Het is sowieso al een hele ervaring om dit mee te maken! Dus geniet er maar lekker van!
    Liefsss ils

  • 06 April 2011 - 22:13

    Ruurdtje:

    he mark ja hoor niet goed gekeken toch het reisverslag gelezen
    je ziet wel veel van de wereld
    en je hebt nog 59 dagen te gaan
    mark het ga je bizonder goed en nog een keer heel veel groeten
    ruurdtje

  • 09 April 2011 - 17:06

    Wim Uut Gramsbargn :

    He Mark ik reageer wat laat omdat ik het zelf ook druk heb
    , voorjaar in de landbouw altijd druk de buren vonden het mooi om zo een reactie van jou te krijgen en ze wensen je nog veel plezier en een behouden thuiskomst en dat geldt natuurlijk ook voor mij. nou de groeten maar weer!!!! WIM.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Mark

met de zoon van Helezine (keukenprinses) in de pub @ Township Alicedale

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 57618

Voorgaande reizen:

17 Februari 2011 - 05 Juni 2011

Holland America Line - Ms Westerdam 2e contract

25 September 2010 - 05 Januari 2011

1e contract stage Holland America Line

15 Februari 2010 - 07 Augustus 2010

Wildlife & Lodge Management

Landen bezocht: