Ms Westerdam....na 2 weken.... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Mark Vos - WaarBenJij.nu Ms Westerdam....na 2 weken.... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Mark Vos - WaarBenJij.nu

Ms Westerdam....na 2 weken....

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

04 Maart 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hier eindelijk een bericht van mij!!

Ik zal het niet al te lang houden...kben namelijk veel te druk...helaas. De 17e van februari ben ik weggevlogen via Londen naar Miami. Het was echter wel heel erg k*t om weg te gaan. Zoals de meesten weten hadden we de 16e de begravenis van Leon Douw (21), die om het leven was gekomen bij een frontale aanrijding. Het was dus heel naar om de begravenis op woensdag te hebben, en dan donderdag ochtend om 04:00 weg te rijden richting schiphol...maarja...ze zeggen ook wel: that’s life...tsjah...

Maar om 15:00 (Miami tijd), was ik in een super goed hotel aangekomen (crowne plaza). Vanaf daar maar de bus gepakt richting bayside, waar je relaxed kon chillen op vele terrasjes. De volgende ochtend werd ik om 07:00 opgehaald, en richting Fort Lauderdale gebracht om daar op de MS Westerdam te stappen.

Hier ben ik nu twee weken aan het werk. Eerst heb ik een week in het restaurant gewerkt (70 tafels x 2 seatings ’s avonds, en overdag in het buffetrestaurant). Dat was best wel een chill leven (9-11:30, 14:00-16:30, 17:00-22:30). Maar nu ben ik Room Service manager, dat betekend werken van (5-12, 16-23). Maar nu na een week heb ik alles een beetje in de gaten, en hoe je het spelletje moet spelen. Ik typ dit nu ook lekker vanaf kantoor, en laat de andere menskes goed werken :P...daarna ga ik strx maar ff 2 uur het strand op in half moon cay (bahamas). Veel heb ik nog niet gezien, alleen willemstad (curacao) en san guan (puerto rico).

Eigenlijk zou ik tot 1 mei een contract hebben, maar helaas, het is al verlengd. Nu moet ik tot 4 juni aan boord blijven. Dit heeft zo z’n voordelen, maar ook z’n nadelen. Voordeel is: ik ga naar Alaska, en ik verdien nog een aardig zakcentje. Nadeel: nog een maand hard beunen, en iedereen thuis missen.

Maar mensen...ik laat wel weer wat van me horen! Ik cruise nu alleen nog maar in de carribean. Dus er zullen weinig spannende verhalen komen..behalve strandverhaaltjes (H)...

Ciao ciao!! Xx

  • 04 Maart 2011 - 18:49

    Jan-Bas:

    succes MArk

  • 04 Maart 2011 - 23:02

    Diny Oostenbrink:

    Hoi Mark, ik had al eens eerder gekeken of je al wat geschreven had, maar noppes. Maar je had het dus gewoon veel te druk. Als ik het goed begrijp heb je alles nu een beetje onder controle en op de rit. Het weggaan was inderdaad vervelend na zo'n nare dag.
    Ik lees ook dat je in Willemstad bent geweest, mooie stad he? met die pontjesbrug!! He, ik krijg warempel heimwee naar Curacao. Ik moet daar echt nog eens naar toe, het is me daar reuze goed bevallen (behalve dan al die rare beestjes die daar vrij rondlopen).
    En inderdaad, jouw stageverlenging moet je maar zien als een voordeel: naar Alaska gaan is toch ook geweldig en vier weken zijn zo om.
    Ik ben nu al benieuwd naar jouw volgende (strand)verhaal. Succes gewenst en de groeten van de buren van Roeterskamp 2.

  • 06 Maart 2011 - 15:49

    Wim Uut GRAMSBARGN:

    He Mark ik zie het wel jij weet nu ook wat lange dagen werken is. Wat mooi dat je naar ALASKA gaat doe de ijsberen de groeten!!! PS Bij de buren gaat het gelukkig aardig "goed" ik heb de meeste dagen wel even contact met hun.Nou nog een plezierige periode gewenst en we horen wel weer. DE GROETN WIM

  • 07 Maart 2011 - 08:39

    Marieke:

    heee Vos!

    'ik cruise nu alleen nog maar in de carribean'
    tsss verwende reiziger dat je bent! ;)
    Niet vergeten foto's te maken, (ook van je reis in de o zo saaie carribean) want we plannen als je terug bent weer een fotoverslag in het newscafe!

    Kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Mark

met de zoon van Helezine (keukenprinses) in de pub @ Township Alicedale

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 57621

Voorgaande reizen:

17 Februari 2011 - 05 Juni 2011

Holland America Line - Ms Westerdam 2e contract

25 September 2010 - 05 Januari 2011

1e contract stage Holland America Line

15 Februari 2010 - 07 Augustus 2010

Wildlife & Lodge Management

Landen bezocht: